Bliver vi nogensinde færdige med at udvikle os som mennesker? Nej, det gør vi ikke efter min mening og alle burde kigge lidt mere på sig selv.
Typisk er det kun de mennesker, som vil opnå noget i livet, det være sine drømme, at få en selvstændig virksomhed, at blive coach, blive gift osv., som gør en indsats for at udvikle sig til et bedre menneske, både overfor sig selv og overfor andre. Nogen mennesker oplever det på den hårde måde, og det er de mennesker, som bliver ramt af stress eller andre livskriser. Ligepludselig ligger de ned og forstår ikke hvorfor. De kommer automatisk igennem en personlig udvkling, og kigger på om der er noget, der skal ændres i deres liv.
Nu har du muligheden for at komme til en event, hvor vi kommer hele vejen rundt til et balanceret menneske.
THE SPARK er til dig, som ønsker at vokse og blive succesrig med det du drømmer om – for at finde den bedste version frem i dig selv – for at møde og opleve inspirerende mennesker – og finde den motivation, indstilling og selvtillid som du har brug for. Du kommer til at opleve nogle af verdens bedste foredragsholdere indenfor deres felt, møde en masse fantastiske mennesker, få inspiration til at gøre tingene anderledes og med ny energi.
For hvis du har den rigtige energi, er inspireret og er sammen med de rigtige mennesker, kan du vokse som menneske
Lær at få et nej! Hvis du ikke får et nej, får du aldrig succes! Og hvorfor så ikke, det handler jo om at få et ja? Du får ikke succes af den simple grund, at hvis du ikke får nogle nej´er, så betyder det, at du ikke laver noget eller i det mindste ikke nok!
Har du tænkt over, at det ikke er alle, der er interesseret i lige præcis dit produkt eller din service? Det er selvfølgelig ikke alle, der er interesseret, hvis du er heldig er det 1 ud af 10-20 mennesker. Og så kommer det også helt an på, hvordan du kommunikerer med dem, dit kropssprog og din begejstring og om I i det hele taget er på bølgelængde og har samme kemi.
Du skal lære at acceptere et nej. Mange er meget angsprovokerede for at få et nej, men det handler udelukkende om ens egne følelser og selvværd. Vi tror ikke, at vi er gode nok til at formidle budskabet eller vi er bange for at folk ikke kan lide os eller det produkt, som vi selv elsker så højt. Vi ved oftest også, at den vi henvender os til også vil have stor glæde af produkterne eller servicen. Så nej´erne ender hos os selv og vi får tanker som: ”Jeg er ikke god nok til det, folk synes jeg er mærkelig, fordi jeg er i denne business, de synes, at det er for dyrt, jeg kan ikke forklare det godt nok” osv. Når man så har gjort nogle forsø
Har du prøvet at "træde i spinaten" og kommet til at fornærme nogle folk, fordi du selv er så begejstret for dine produkters virkninger?
Jeg har været i network marketing siden 2012, og jeg ved, at hvis du er i en virksomhed, der har slanke- eller helseprodukter, kan man måske indimellem komme til at træde på andres tæer ved at buse ud på en forkert måde.
Så lær at starte en samtale om dit produkt på den rigtige måde, for hvis du starter på den forkerte måde, vil de hurtigt lukke af for at høre mere om dine produkter eller tjenester. Dit mål skulle gerne være at give information om dine produkter eller services på en måde, så personen bliver modtagelig og ivrig efter at høre mere.
Her er nogle netværk marketing tips, der vil hjælpe dig med at dele dine produkter med folk uden at virke stødende.
NETWORK MARKETING TIPS nr. 1 - Del historier!
Hvis du vil have dem til at være interesseret i, hvad du har, skal du dele en historie om dit produkt eller tjeneste, så kan folk bedre relatere til, hvad du har at tilbyde, og det udløser automatisk følelser og nysgerrighed. Folk er ligeglad med dine produkter - men alle kan godt lide en god historie! Hvis du ikke har din egen historie, så må du dele andre historier fra dine kunder eller kolleger. Det kan være en produkt historie fra din dow
Har du nogensinde tænkt over, hvordan det ville være at eje sit eget liv?
Der er 2 måder at leve dit liv på. Du kan enten følge med strømmen og lade tingene ske af sig selv, hvorpå du må tage aktion på det, som sker på din vej, hvem du møder, hvilket arbejde du får osv. alt efter om du er heldig eller uheldig. ELLER du kan vælge at EJE dit liv ved at sætte dig bag rettet og med VILJE og selvbestemmelse, køre derhen, hvor du ønsker det på din livsrejse.
Lyder det inspirerende? Selvfølgelig gør det det. Men hvis du er som de fleste mennesker, som er stresset pga deres livsstil; dvs har mangel på tid, for meget arbejde, krævende relationer, dårlige vaner og en bagage fyldt med følelsesmæssige ting, så kan ideen om at skrifte retning og tage ansvar over sit eget liv være skræmmende, hvis ikke ligefrem overvældende.
Det behøver det heldigvis ikke at være, men omvæltningen kommer ikke af sig selv. Du skal BESLUTTE dig for at ændre dit liv, så du kan få kvalitet ind i det igen. Tænk lige over, hvor meget tid du har nu? Når du trækker den tid, som du bruger på at sove, arbejde, pendle frem og tilbage, og en hverdag med ansvar osv, så ejer de fleste ikke mere end 1-2 timer hver dag, til at gøre lige det, som de har lyst til. Og selvom du h
"Hvis du hjælper nok folk med at få det, som de ønsker, får du selv det, som du ønsker" Hvis du lytter til nogle af de mest succesfulde mennesker, vil de fortælle, at du skal ønske at hjælpe den anden person mere, end dig selv.
Det handler om omsorg og ægte interesse for den anden person, om at hjælpe den anden person med det han(hun har brug og at hjælpe personen med at få opfyldt/dækket sit behov? Det kan være svært for nogen virkelig at ville hjælpe andre mennesker, komme tæt på dem, lytte til dem og finde ud af, hvordan vi kan gøre det. Vi skal nemlig gøre det, hvis vi vil have succes. Dermed ikke sagt, at du skal glemme og undertrykke dig selv og dine egne behov. Men vi skal sørge for at have passion for vores produkter og energi og overskud til at ville hjælpe andre. Det er din passion for dit produkt eller service og din interesse for at hjælpe den anden person, som gør en forskel.
Der er selvfølgelig nogle grådige personer derude, der kun tænker mig mig mig, ”jeg skal tjene penge”, når de sidder overfor en interesseret kunde eller distributør. De lytter og interesserer sig ikke særligt meget for den anden person. Disse personer får som regel heller ikke succes.
De fleste mennesker ønsker dog heldigvis at hjælpe andre mennesker, men det kan være
Nå du færdes i den virkelige verden eller på de sociale medier, jager du så dine venner eller mere eller mindre fremmede mennesker, som du kan skynde dig at signe op? Lægger du link fra dit firma op på din Facebook profil og håber at der er nogen, der så vil købe et produkt af dig? Sender du dine venner en besked i indbakken og skriver ”at det her produkt er lige noget for dig” med et link til en video? Eller når du møder dem i Føtex, så skynder du dig at fortælle dem at du lige har det her produkt, som de lige har brug for? Tror du det virker? Nej, for folk føler at de bliver solgt et produkt, og det ønsker ingen. Og folk vil heller ikke købe noget af nogen, som de ikke kender.
Mange nye distributører gør det på den måde, måske fordi de er grådige, måske fordi de har misforstået systemet og ikke mindst fordi de ikke har givet sig tid til at lære, hvordan man gør.
I stedet for at jage nye kunder eller distributører, så skal du gøre dig fortjent til, at de folk vil købe noget gennem dig.. dvs., du skal tiltrække folk i stedet for at jage dem.
Det du først og fremmest skal gøre er, at brande dig selv. Det hedder network MARKETING, du skal altså markedsføre dig selv og IKKE dit produkt eller firma. Du skal IKKE sætte
Det er nu over 4 år, at jeg har været i mit nuværende firma og jeg har lært så meget i de år, som jeg ikke troede, var muligt. Ligesom de fleste andre nye distributører har jeg været nervøs for hvad andre tænkte om mig eller mine produkter og jeg følte også, at jeg hurtigt bare skulle finde nogen, som jeg kunne signe op. Det virkede naturligvis ikke. Jeg begyndte at se på, hvad andre med succes indenfor branchen gjorde. Og så begyndte jeg at gøre det samme. Og nej, jeg kunne ikke det hele på én gang, men jeg kastede mig ud i det, som de personer lærte os andre i teamet. Jeg begyndte at mærke, hvad der virkede og hvad der ikke virkede, for selvfølgelig lavede jeg fejl og det gør jeg stadig ind i mellem. Men jeg bliver bedre og bedre. Jeg læser desuden mange bøger i personlig udvikling, ser webinarer og går konstant til vores teammøder. Mit bedste råd er, at du skal bare kaste dig ud i det. I vores branche lærer vi imens vi udøver. Vi skal ikke gå og vente til vi kan det hele. Øv én ting af gangen, og når du mestre den, så øv en ny færdighed, og til sidst vil det hele føles så naturligt for dig.
1.Vær´ ligeglad med hvad andre folk tænker Bliver du lidt nervøs og ubehagelig tilmode, når de sidder sammen med dit emne? S&
Network Marketing er kaldt 21. århundrede forretningsmodel, og er en af de hurtigst voksende forretningsmodeller i hele verden, - der har været en vækst på 300 % siden 1997. Det er blevet mere populært end nogensinde og det vokser stadigvæk. Når man vælger at gå ind og arbejde med NM, får man et nøglefærdigt koncept, hvor det hele er gjort klart til at starte op. Vi skal ikke tænke på at opfinde nye produkter, skaffe kontorlokale, lagerlokale, logistik, administration mm for alt det ordner firmaet. Og 66 % af dem, der arbejder med NM, siger, at de arbejder mindre end 10 timer om ugen.
Hvorfor valgte jeg Network Marketing? Jeg er uafhængig distributører og valgte NM fordi det giver mig frihed, venner, glæde, et godt helbred, og ikke mindst residualindkomst.
Hvad er Network Marketing? Network Marketing er en distributionsmodel, hvor varer sælges 100 % hurtigere via denne model end den gængse model. Network Marketing handler om at anbefale produkter og services, som man selv er begejstret for til mennesker i vores netværk. Vi gør det i forvejen. Har du aldrig været på en god restaurant hvor du har fået en super god betjening og god mad? den vil vi selvfølgelig gerne anbefale til vores venner. Det er ikke anderledes i NM. Vi sælger ikke noget som helst, men køber direkte hos producenten og så bliver vi betalt af
Tilbage i Danmark igen efter min skønne ferie på Mallorca med sol og 30 grader hver dag. Jeg er en stor solelsker, så jeg nød det max sammen med min store teeange søn. Udover at nyde den varme sol, det turkisblå vand og den lækre mad, fik jeg også netværket.
Det er det, der er så skønt ved at arbejde med NM. For uanset, hvor du er, kan du netværke og møde nye mennesker, som du kan have en god kontakt med i fremtiden, ja måske kan du endda få nye venner.
En anden fordel er, at du kan møde mennesker, som vil være interesseret i din forretning. Så du kan både holde ferie og bygge forretning samt tjene pen ge, det er super sjovt, og føles overhovedet ikke som arbejde.
Hvor netværkede jeg på ferien?
I lufthavnen. På vejen hjem skulle vi mellemlande og her var vores flyver til Danmark forsinket. Her sad jeg og drak kaffe og ved bordet ved siden af, kunne jeg høre at det var et dansk par. Jeg åbnede munde og spurgte om de også skulle med den forsinkede flyver til Danmark. Det skulle det, og det var den mest fantastiske, unge, smilende pige, som svarede og vi talte i en rum tid, om deres og vores ferie, om job osv.
I flyveren. På vejen til Mallorca, sad jeg ved siden af en mand, der skulle på ferie sammen med sin familie. Her startede jeg også med at tale til ham på rette tid. Jeg
Hvad er residual indkomst? Residual indkomst er et penge beløb, der bliver betalt igen og igen på et stykke arbejde, som du allerede har gjort. Dvs. passiv indkomst, som du kan bruge til at leve af samt opnå frihed og dine drømme.
Lyder det for godt til at være sandt? Måske, men sandheden er, at alle kan skabe sig en residual indkomst, som man kan leve af resten af livet.
Der er mange måder at skabe det på, f.eks. at investere i fast ejendom, investere i aktier, skrive bøger eller lave en sang, der bliver spillet og spillet igen. Jeg vil her skrive om, hvordan du kan skabe en residual indkomst med network marketing.
Lille investering i produkter, som du er begejstret for. Der findes adskillige NM firmaer, ja flere 1000 over hele verden, så det første du skal gøre er, at finde et NM firma, hvor du er begejstret for produkterne. Du skal også se kompensationsplanen, da den kan variere lidt fra firma til firma. Og så skal du skal investere i en startpakke, som typisk er mellem 800,- og 13.000,-. Så er du i gang.
Del dine oplevelser med produkterne eller NM Nu skal du ud at dele dine oplevelser med produkterne, fordi du ikke kan lade være. Der vil være nogen, der gerne vil have produkterne, andre vil ikke, og nogen af dem, du deler dine oplevelser med, vil også ligesom dig, skabe sig en residual indkomst. Du gør et stykke arbejde og begynder at opbygge dit team e