Nye indlæg

 
 
 
 

Hvordan taler du om dit produkt uden at fornærme folk.

27-03-2017

Har du prøvet at "træde i spinaten" og kommet til at fornærme nogle folk, fordi du selv er så begejstret for dine produkters virkninger?

Jeg har været i network marketing siden 2012, og jeg ved, at hvis du er i en virksomhed, der har slanke- eller helseprodukter, kan man måske indimellem komme til at træde på andres tæer ved at buse ud på en forkert måde.

Så lær at starte en samtale om dit produkt på den rigtige måde, for hvis du starter på den forkerte måde, vil de hurtigt lukke af for at høre mere om dine produkter eller tjenester. Dit mål skulle gerne være at give information om dine produkter eller services på en måde, så personen bliver modtagelig og ivrig efter at høre mere.

Her er nogle netværk marketing tips, der vil hjælpe dig med at dele dine produkter med folk uden at virke stødende.

NETWORK MARKETING TIPS nr. 1 - Del historier!

Hvis du vil have dem til at være interesseret i, hvad du har, skal du dele en historie om dit produkt eller tjeneste, så kan folk bedre relatere til, hvad du har at tilbyde, og det udløser automatisk følelser og nysgerrighed.
Folk er ligeglad med dine produkter - men alle kan godt lide en god historie!
Hvis du ikke har din egen historie, så må du dele andre historier fra dine kunder eller kolleger. Det kan være en produkt historie fra din downline, din upline, crossline eller endda en historie, som du har hørt til en event.
Husk, at det er historierne, som skaber folks nysgerrighed og interesse for dine produkter. Ingen gider at høre på fakta og tal. Men en historie, som de selv kan relatere til, er meget mere effektiv.

Network Marketing TIPS nr. 2 - Stil spørgsmål for at høre om deres behov.

Din virksomhed leverer en tjeneste eller et produkt, der kan forbedre livskvaliteten hos dine emner på én eller flere områder.
Hvis du starter en samtale med at stille spørgsmå, kan du nemlig meget let komme til at høre mere om DERES behov. Det er en meget effektiv måde, som kan føre til at du kan fortælle dem om DINE produkter.

network marketing tips

Her er do´s and don´t til at indlede en samtale.

Lad os sige, at du er i en virksomhed, der har hudplejeprodukter.

Må gerne!

Du: Susan, jeg har bemærket, at din hud ser flot ud, har du en fast hudplejeserie, som du bruger?
Susan: Tak, ja det har jeg faktisk, den hedder XYZ ...
Du: Fantastisk! Hvad kan du lide ved det?
På dette tidspunkt får du en masse information, som du skal bruge, for at du kan bringe dit produkt på banen. Hvis de ikke er interesseret nu og her, har du i det mindste fået nævnt dit produkt, så de på et senere tidspunkt kan huske dig, hvis de har brug for dit produkt eller service.

Gør ikke dette!

Du: Susan, hvad der sker med din hud? Det ser tør, og jeg ser en ny rynke på din pande. Du bliver seriøst nødt til at begynde at bruge et ordenltlig hudpleje produkt. Jeg har for nylig begyndt at bruge XYZ virksomhedens produkter og min hud føles mere blødere end nogensinde. Kunne du tænke dig at tjekke det ud?
Susan: hmmm....måske ...

I det første eksempel ovenfor fik Susan et oprigtig og fortjent kompliment, hvilket altid bliver godt modtaget... derefter kan du gå igang med at opbygge en relation.
Sørg for, at du er oprigtig i dine komplimenter, alle har nemlig noget positiv, som du kan komplimentere dem på.

Start altså ikke med at påpege en indlysende fejl hos dit emne. Det er meget usandsynligt, at der er nogen, der har brug for høre, at de skal tabe 10 kilo. Hvis du gør det, vil du ikke have en chance for at dele din historie eller dine produkter.

Giver det mening for dig? Prøv det og jeg vil ønske dig al det bedste i din network marketing forretning.

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive i kommentarfeltet nedenunder eller ringe/skrive en mail til mig.


• Jeg har selv lært at tiltrække kunder, som har brug for mine produkter eller sevices.
• Jeg skaber konsekvent kundeemner på daglig basis, der søger det, som jeg tilbyder.
• Og jeg coacher andre i network marketing, hvordan man brander sig selv på de sociale medier, hvilket giver en større effekt med deres produkter og tjenester.

Kommentarer

Der er ingen kommentarer til dette indlæg

Skriv en kommentar

Bedste netværkshilsner
 
 
Susanne Preisler
 
 
 
 
www.happypromind.dk | CVR: 27810691 | Danmark  | Tlf.: 51763270